US RECORDO QUE AQUEST DIVENDRES ENS TOCA PORTAR COQUES PER VENDRE I REPLEGAR DINER PER BINIPARRATX. JA SÉ QUE EN TENIU EL CALENDARI, PERÒ SEMPRE VA BÉ, ASSEGURAR-SE DE QUE TOTHOM HO SAP.
MOLTES GRÀCIES A TOTS PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ
Ja convertits en vertaders víkings, iniciem un nou projecte basat en el món de les larves de granota i les granotes. I com sempre, un poquet de tot!!

LA CLASSE
Cercar en aquest blog
dimarts, 7 de febrer del 2012
DEURES PER DIJOUS 9 I DIMARTS 14 DE FEBRER
Bon dia a tots!!
DIJOUS 9: repassar els tipus de noms de l'esquema que hem fet avui a classe. No es demarà res que no s'hagi tractat. Si mirau l'entrada anterior veureu que és un vídeo explicatiu dels noms col·lectius, que són els que més els hi costen a la majoria.
Tipus de noms: (per si els pares no enteneu l'esquema dels fillets)
- Propis: Aina, Menorca, ...
- Comuns individuals: casa, peix, animal, persona, moble, ... es refereixen a una sola cosa.
- Comuns col·lectius: són aquells que representen un conjunt de persones, animals o coses. Ex: teclat, coberteria, biblioteca, ramat, ...
DIMARTS 14: es farà un petit controlet sobre les etapes de la vida dels éssers humans i sobre la funció de relació. Tenen les dues fotocòpies dins la carpeta. No s'han d'empollar la funció de relació, sinó el procés. També saber els òrgans, sistemes i aparells que hi participen: òrgans dels sentits, sistema nerviós i aparell locomotor.
Ex: Els òrgans dels sentits capten informació de l'exterior, de tal manera que l'ull veu un semàfor en verd.
La vista manda aquesta informació al sistema nerviós i el cervell elabora una resposta: "podem creuar el pas de vianants".
El cervell manda aquesta ordre a l'aparell locomotor, de tal manera que els músculs mouen els ossos per poder creuar. Finalment, hem creuat el pas.
Bàsicament és comprendre això. Avui ho hem tornat a explicar, ja que vaig veure que alguns no ho havien comprès massa en l'exercici que feren la setmana passada quan jo no hi era. També el tenen corregit a la carpeta. Com a repàs poden repetir-lo, si ho creieu convenient.
Si cada dia ho llegeixen una vegada, de manera comprensiva, no farà falta que hi posin massa colzes. Tenen una setmana sencera per treballar-ho.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)